perjantai 26. heinäkuuta 2013

Valle de la Muerte

Elikkä San Pedro de Atacamassa käytiin tosiaan star gazing retken lisäksi ratsastamassa Valle de la Muerte nimisellä laaksolla (engl. Death Valley). Löydettiin toi retki jostain hostellista jonka ohi käveltiin ja päätettiin mennä sille! En ollut koskaan ratsastanut ainakaan niin että muistaisin, ehkä pienenä ponilla? :D Vähän jänskätti kun pelotti muutenkin vähän ne isot otukset ja aattelin et ne tietty vaistoaa mun pelon ja vihastuu :D
No, mulla oli rento heppa ja mä nössönä meninki koko matkan niin että se opas piti mun talutushihnasta kiinni. Meitä ei tosiaan ollu tolla retkellä kun minä ja poikaystävä se opas. Ja hepat.
































Tuolloin oli ihan paahtavan kuuma päivä.. aika haikaillen myös katsoin helmi-maaliskuun aikasia kuvia ku olin ihanasti ruskettunu!!! Mutta onneks täälläkin paistaa aurinko :)

4 kommenttia:

  1. Vautsi mitkä maisemat! Tuolla kelpais kyllä ratsastella, vaikka minäkii lähinnä pelkään heppoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, oli kyllä aika mahtavat katseltavat sieltä hepan kyydistä :D onneks oli iisi heppa!

      Poista