keskiviikko 3. helmikuuta 2016

SATAMA















Edellisen postauksen jälkeen oon ehtinyt irtisanoutumaan töistä Turusta, muuttamaan porukoille (väliaikaisesti) Lahteen ja varaamaan lennot 1.3.2016 Hollantiin. Toki on tässä nyt muutakin ehtinyt tapahtua, mutta suurimmat muutokset tuossa. Oon myös kattonut tuhottoman paljon Frendejä..... Oon tällä hetkellä siis työtön, sillä en halunnut jäädä Turkuun missään nimessä yksin, kun poikaystävä lähti vaihtoon tossa reilu viikko sitten Hollantiin. Itse meen hetkeks sinne hengailemaan maalis- sekä huhtikuuksi. En malta oottaa että pääsen sinne, Maastricht vaikuttaa ja kuulostaa super kivalta ja kauniilta paikalta! Onko kukaan käynyt siellä tai sen lähiympäristössä? Onko mitään must see mestoja?

Noi (joku pari viikkoa kestäneet) ihanat pakkassäät oli kyllä hullun kauniita ja ihanan aurinkoisia, vaikka ulkona ei paljoa pystyny olemaankaan -28 asteessa, vaikka kuinka aina yritti pukea villapaitaa ja pipoa ja vaikka mitä päälle. Kuvissa näkyy Lahen satama, jossa käytiin kahveille ja korvapuustilla, ja tehtiin mini kävely järven jäälle, ennen kun kipitettiin takasin auton lämpöön.

Mun tekis niin mieli mennä tänäkin vuonna edes kerran luistelemaan, mutten oo tän muuttorumban jälkeen varma, missä mun luistimet on. Eikai auta, kun yrittää joku päivä penkoa ja samalla koittaa ettiä, josko löytäisin niistä parista pokkarikamerasta jonka omistan, edes toisen. Nyt alkaa maha jo kurnimaan, eli lounaan tekoon!

ps. päivittelen tällä viikolla Unelma Itsestä instagram tiliä, jos joku sitä seurailee! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti