keskiviikko 2. tammikuuta 2013

uv



































Uudenvuodenaattona herätessäni huomasin että kurkku on kipeä ja siitähän se flunssa sitten paheni. Vietettiin uuttavuotta Hollolassa ja itelläni meni vähän ohi kun koko ajan vaan olo tuli kipeemmäks; kylmä oli koko ajan eikä huvittanut edes mennä saunomaan. Oli kuitenkin ihan mukavaa, kunnes mulla tuli ihan hirvee päänsärkyki ja tosiaan vielä huonompi olo ja istuin nurkassa lattialla viltin sisällä pidellen korviani kun muut laulo singstaria :-D Vuoden vaihtuessa uuteen jollain oli parit raketit ja itelläni oli jakaa sädetikkuja, tietty. Myös tollasia tulijuttuja taivaalle oli, oon aina halunnut nähä tai laittaa menemään tollasia! Onneks poikaystävä tuli sitten laittamaan mulle pedin ja mun kanssa nukkumaan, kun en halunnut yksin mennä vaikka ei huvittanut kyllä muutakaan tehdä :D Eilen oliki kuumetta, tänään jo vähän parempi olo ja toivottavasti lähtee pois niin ei ihan sohvan nurkassa tarvii viettää koko loppu aikaa tässä Suomessa, niinkun oon suurimman osan viime kuukauden aikana viettänytkin jo... Mutta toivottavasti muilla meni vähän rattosammin uudenvuoden vietot ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti