perjantai 18. tammikuuta 2013

täälläkin jo välillä tylsää




















Tosiaan, täällä sitä vedellään toisella puolella maapalloa ja välillä silti on tylsää, enkä oo ollu täällä kun viikon :D Tai ei mulla vielä varsinaisesti tylsää ole ollut, mutta tuntuu että koko ajan pitäis tehä jotain kun oon uudessa paikassa missä on hirveesti nähtävää. En oo kuitenkaan vielä päässy tutustumaan keneenkään kaveriehdokkaisiin (:--D) kun espanjan kurssi alkaa vasta maanantaina. Tänne perheeseenkin tulee lauantaina kaks uutta tyttöä asumaan, suomalainen ja amerikkalainen, joten eiköhän tää kohta lähe tästä rullaamaan. Ei vaan hirveemmin oo fiilistä lähteä tonne ulos yksin ja ettimään jotain siistejä mestoja, kun mieluummin teen sen joidenkin muiden kanssa kun omassa mahtavassa seurassani. Tai siis tylsässä seurassani. Kyllä mä voin yksin tuolla käppäillä tai kaupassa käydä, mutta emmä kyllä muuta jaksa yksin oikeen tehä esim. nähtävyyksiä lähtee kattomaan :DD

2 kommenttia:

  1. Mun blogissa olis haaste sulle! :)
    Stayfitwithj.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei kiitti :) pitää kattoa kerkeänkö miten tekemään, ja mä oon tehny noita jo aika paljon etten tiedä jaksanko täyttää koko blogia niillä mutta ehkä myöhemmin! :)

      Poista