perjantai 3. kesäkuuta 2011

Minä vain nukun

Fools Garden-Lemon Tree







Tiistaina suoritin autokoulun toisen vaiheen, ja tänäänhän oli tarkotus käydä se todistus hakemassa ja mennä istumaa oottelee poliisiasemalle, mutta kuinkas ollakaan, oli autokoulu tänään kiinni. Ja mulla ajokortti on voimassa enää 8.6. asti eli tää poliisilaitoksella istuminen pitänee suorittaa pikimmiten ens viikon alussa. Noh, kävin sitten kirpparilla ja otinkin parit rääsyt (nojoo) mukaan ja heitin suoraan likapyykkien joukkoon, tietty. Tänää olis tarkotus ettiä huomisiin kavereiden yo-juhliin asua, kun ei mulla ole mitään! Sama vanha virsi joka harvoin on totta jos koskaan, mutta mun kaikki vähänkin juhlavampi (=mekko) on mustaa, mustaa ja mustaa! Kesävärejä nyt ja jotain kevyempää vähä äkkii.
Ainii, mun vuos sitten saatu orkidea kukkii taas, ei kannattanutkaa heittää siis pois ekojen kukintojen tippumisen jälkeen kun oon sen uudestaan saanu loistoonsa! :) Onko muutkin onnistunu saamaan uusia kukkia omiin orkideoihin? Ja jos on niin kuinka usein se voi kukkia? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti