lauantai 25. helmikuuta 2012

One lovely blog award

Yllätyksenä tuli itelleni, sain Saralta vähän aikaa sitten One Lovely Blog Award tunnustuksen, kiitos! tehtävänä on:
- kiittää tunnustuksen antajaa linkittämällä hänen/heidän bloginsa postaukseesi
- kirjoittaa 7 faktaa itsestäsi ja
- lahjoittaa tämä tunnustus 15 bloggaajalle

Eli ei muuta kun asiaan.

1. Rakastan kesää!! no ylläripylläri. Eipä sen kummempaa, ootan vaan sitä jo niin paljon, aurinkoa kun saa ja valoa arkeen nii on mulla mieli ainakin huomattavasti korkeemmalla ja fiilis ilosempi :)






































2. Mulla on rillit. En tykkää niistä, enkä oo koskaan tykännyt. Aika harvoin nykyyän tulee silti käytettyä piilareita.
3. Opiskelen. Haha :D Onpas surkeita faktoja, mutta faktoja silti! Tämä ala ei itseäni kiinnosta oikeestaan, mutta onhan se hyödyllinen ja minä pääsen vaihtoon!!!! Ja saan opiskella englanniks, mikä on hyödyks tietty myös vaikka välillä vähän haastavaa, mutta veikkaan että yhtä haastavaa olis suomekskin.

4. Nukkuminen on kivaa. Ja oon aika laiska ihminen.
5. Syöminenkin on kivaa!!
6. Meen vaihtoon ens vuoden tammikuussa n. 5 kuukaudeksi, se on meille pakollinen koulussa, ja ootan sitä niin innolla! Kahen viikon päästä saadaan tietää minne päästään. Täytyy sanoa että petyn kyllä jos en pääse ensimmäiseen vaihtoehtooni, mutta kyllä mä aion päästä!

7. Soitan pianoa. Oon  soittanut ala-asteen ensimmäisestä luokasta lähtien, joten vois olettaa että olisin oikeesti tosi hyvä. Mutta, kuten palatakseni faktaan numeroon 4 eli laiskuuteen, on harjottelut jääny aina vähän vähemmälle kun kuuluis, ja iskä ihmetteleekin aina että osaan tällä harjottelulla edes tämän vertaa. Musta on ihanaa soittaa pianoa, mutta on aina kivempi soitella muuta, kun biisejä jotka on läksynä.....
Siinähän ne nyt oli, vaikka aika surkeat faktat nyt keksin :D Ja mitä tohon 15 muulle bloggaajalle lahjottamiseen tulee, niin mun mielestä nyt jokainen joka lukee tän eikä oo tehnyt, niin tekee :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti